Angol- tanulói vélemények

A tanár:
 Szalontai Teréz



Tanuló:
Lengyel Melinda (Anglia)
Melinda férjét és őt is tanítottam. Egy kislányuk van, Angliában élnek.



Tanuló: 
 Elek József (London, Anglia)
József a feleségével és a lányukkal élnek Angliában, ott dolgoznak.



Andrew Burgess Bristol-ból (magyar mint idegen nyelv).
A párja (Noémi) magyar és a kisfiúk aki most fél éves félig magyar, félig angol.
2023. május 28.




A diák véleménye:

"Öt hónapja tanulok Tercsinél, a legkülönlegesebb amit elért nálam, hogy elkezdtem élvezni az angol tanulást. Már nem egy kötelességnek érzem, hogy teljesíteni kell az adott célt, amit kitűztem magam elé, elkezdtem - hála Neki - élvezni az utat is. Az órák mindig jókedvűen telnek.

Úgy érzem, érdemes befektetni a sok időt és energiát, hisz Tercsi mindig kitér a fejlődésemre, amit megfigyelt az órák leforgása alatt, ami pedig nagyon fontos, hogy ne múljon el a kezdeti motiváció." Hancz Eszter- Veszprém, 2016.07. 22.
Facebook: Klikk ide (privát) és Klikk ide (céges)
Klikkelés előtt jelentkezz be a Facebook-ra! http://vectigalconsulting.hu


A tanár oldaláról:
Eszterrel 2016.02.17. óta tanulunk. Anno még állásinterjú felkészítésre jelentkezett. Itt: Klikk ide

Több fronton kellett helytállnia és nehéz időszakon ment keresztül. De mindezt később az előnyére fordította, amit én mélyen tisztelek, mert megmutatta hogy erővel, kitartással igenis helytáll.

Gőzerővel vetette bele magát az angol tanulásba és pár hét alatt - a kezdeti nehézségek ellenére- minta tanulóvá vált. Hálás vagyok hogy én lehetek a tanára és mindennek szemtanúja! Követendő példa! Köszönöm Eszter!
- Szalontai Teréz - angol magántanár



Budapest, 2016. 07. 25.

Szalontai Teréz
a tanár


...............oOo............

Utolsó frissítés: 2023.június 9.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.